| کد خبر: 221874 |

افزایش قیمت روغن موتور متناسب با ارزبری آن باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید افزایش قیمت روغن موتور باید متناسب با ارزبری این محصول باشد.

تین نیوز

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید افزایش قیمت روغن موتور باید متناسب با ارزبری این محصول باشد.

به گزارش تین نیوز، مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره موافقت سازمان حمایت از مصرف کننده با افزایش 40 درصدی قیمت روغن موتور، گفت: در حال حاضر افزایش قیمت، تنها در مورد کالاهایی قابل پذیرش است که وابستگی ارزی داشته باشند به این معنا که تغییر قیمت کالاهایی که وارداتی بوده و با ارز تامین می‌شود، قابل درک است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشد قیمت روغن موتور باید متناسب با گرانی مواد اولیه باشد در غیر این صورت مردم افزایش قیمت مجدد روغن موتور را نمی‌پذیرند، افزود: افزایش قیمت روغن موتور در صورتی که متناسب با ارزبری تولید آن نباشد، منطقی نیست و به گرانی در سایر حوزه‌ها مانند حمل و نقل دامن می‌زند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: در افزایش قیمت کالاها باید به مسائلی مانند میزان ارزبری، نرخ ارز، هزینه حمل و نقل و... توجه کرد دولت باید با نظارت بر قیمت‌ها از سوءاستفاده جلوگیری کند و به دنبال تثبیت قیمت‌ها باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: هرچند مردم باید هزینه تعویض روغن موتور را بپردازند اما رشد نامعقول قیمت این کالا موجب افزایش هزینه‌های خانوار می‌شود چراکه روغن موتور جزو هزینه‌های نگه داری خودروهای سواری است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده با افزایش 40 درصدی قیمت روغن موتورهای بنزینی و 53 درصدی روغن موتورهای دیزلی موافقت کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.