| کد خبر: 234326 |

◄ مراقب کلاهبرداری به بهانه پیش فروش خودرو باشید

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای و اعتراف به چند فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای و اعتراف به چند فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع دو پرونده مشابه با موضوع کلاهبرداری از طریق پیش فروش خودرو از کلانتری ۱۵ رجائی شهر به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مالباختگان با مشاهده تبلیغات فروش و تحویل فوری خودرو در فضای مجازی به شرکت کلاهبرداران در منطقه رجائی شهر کرج مراجعه و با تنظیم قرداد جعلی مبلغ قابل توجهی را به عنوان بیعانه پرداخت و پس از مراجعه برای پیگیری موضوع متوجه متواری شدن متهمان شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه علی رغم استفاده متهمان از اسامی جعلی با انجام اقدامات پلیسی هویت متهمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی شد، اظهار کرد: در ادامه با انجام تحقیقات مشخص شد که متهمان لوازم شرکت صوری خود را به شهرستان ملارد در غرب استان تهران منتقل و یکی از آنها با مبالغ کلاهبرداری شده برای مدتی کوتاه به خارج از کشور متواری شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: همچنان متهم به خارج گریخته تحت رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی بود که کارآگاهان متوجه شدند نامبرده وارد کشور شده که بلافاصله مسیر تردد او ردزنی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم ردیف اول و همدستش در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۳ میلیارد کلاهبرداری به بهانه پیش فروش خودرو اعتراف کردند که در تحقیقات در این زمینه تکمیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.