| کد خبر: 226647 |

آغاز ثبت‌نام پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده سایپا

◄ خرده رانت‌هایی که امروز توزیع می‌شود

از ساعت ۱۰ صبح امروز ثبت نام پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ۹ محصول سایپا آغاز می‌شود. اختلاف قیمت این خودروها با قیمت بازار نهایتا به ۳۲ میلیون تومان می‌رسد که این رقم با توجه به ارقام قبلی کوچک به نظر می‌رسد!

تین نیوز

از ساعت ۱۰ صبح امروز ثبت نام پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ۹ محصول سایپا آغاز می‌شود. اختلاف قیمت این خودروها با قیمت بازار نهایتا به ۳۲ میلیون تومان می‌رسد که این رقم با توجه به ارقام قبلی کوچک به نظر می‌رسد!

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، در دو هفته اخیر متقاضیان خودرو شاهد دو پیش‌فروش خودرو بودند. در هفته گذشته ایران‌خودرو فروش فوق‌العاده داشت که قیمت برخی خودروهایش تا ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار هم بود.

در فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو قرار بود ۹ خودرو به فروش برسد که قیمت آنها با قیمت بازار به شدت اختلاف داشت. این فاصله قیمتی از ۵۶ میلیون تومان شروع شده و تا ۱۵۹ میلیون تومان هم می‌رسید. حتی در خودرویی مثل دنا پلاس اختلاف قیمت به میزانی بود که خریدار می‌توانست با فروش خودروی دریافتی در بازار تقریبا ۱۱۹ میلیون تومان سود کند و با اضافه کردن ۴۷ میلیون تومان یک قیمت خودروی دولتی دیگر بخرد.

با توجه به این رقم است که می‌توان گفت اختلاف قیمت نهایت ۳۲ میلیون تومان در فروش فوق‌العاده سایپا کمی رقم کوچکی به نظر می‌رسد.

بر این اساس از ساعت ۱۰ صبح امروز ثبت نام پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ۹ محصول سایپا آغاز می‌شود. اختلاف قیمت این خودروها با قیمت بازار نهایتا به ۳۲ میلیون تومان می‌رسد که این رقم با توجه به ارقام قبلی کوچک به نظر می‌رسد!

آیا با این ارزان‌فروشی‌ها نسبت به بازار آن هم تنها به یک تعداد محدود برنده قرعه‌کشی بحران خودروسازان را تشدید نخواهد کرد که در نهایت متوسل به بودجه عمومی کشور شوند؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: تجارت نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.