| کد خبر: 220370 |

خدمات رایگان، تاکسی‌های پایتخت را به مراکز معاینه فنی کشاند

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: تعداد مراجعه تاکسی‌ها برای دریافت معاینه فنی رایگان در هفته تهران (۱۲ تا ۱۸ مهرماه) چهار برابر هفته قبل از آن بود.

تین نیوز

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: تعداد مراجعه تاکسی‌ها برای دریافت معاینه فنی رایگان در هفته تهران (۱۲ تا ۱۸ مهرماه) چهار برابر هفته قبل از آن بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین مقدم روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: این طرح رایگان به تاکسیرانانی تعلق گرفت که در سامانه «سیما تاکسی» ثبت شده و دارای کارنامه معتبر بودند.

به گفته «مقدم» تعداد مراجعه‌کنندگان تاکسیرانی از پنجم تا یازدهم مهرماه تنها ۵۱۵ دستگاه بود و این میزان از ۱۲ تا ۱۸ مهر به ۲ هزار و ۴۱ دستگاه رسید.

وی با اشاره به اینکه اجرای چنین طرح‌هایی با تسهیلات بالا سبب رضایت تاکسیرانان می‌شود، بیان کرد: از سال‌های گذشته ۵۰ درصد تعرفه خدمات معاینه فنی هر راننده را سازمان تاکسیرانی به صورت سالیانه به مرکز معاینه فنی پرداخت می‌کند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران ابراز امیدواری کرد که با توجه به استقبال رانندگان تاکسی از این طرح رایگان، در آینده نیز چنین طرح‌هایی اجرا شود.

مقدم اضافه کرد: این ستاد می‌تواند پیشنهاد تغییر در تعرفه معاینه فنی تاکسیرانان به منظور تشویق آن‌ها برای انجام معاینه فنی را به شورای اسلامی شهر تهران ارسال کند؛ البته این تغییر در تعرفه به معنای کاهش نیست بلکه تخفیف‌هایی برای معاینه فنی تاکسیرانان در نظر گرفته می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.