| کد خبر: 202024 |

۱۰۴۸ خودرویی که ترخیص نشد

داستان ۱۰۴۸ خودروی دپو شده گمرکی که از یک ماه گذشته ماجراساز شده بود، هنوز ادامه دارد و حالا مشخص شده هنوز تغییری در وضعیت این خودروها بوجود نیامده است.

تین نیوز

داستان ۱۰۴۸ خودروی دپو شده گمرکی که از یک ماه گذشته ماجراساز شده بود، هنوز ادامه دارد و حالا مشخص شده هنوز تغییری در وضعیت این خودروها بوجود نیامده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، به یک ماه قبل بود که خبر آمد ۱۰۴۸ خودروی دپو شده در گمرک ترخیص می‌شوند؛ خودروهایی که پروانه گمرکی‌شان را گرفته بودند اما موفق به دریافت مجوز ترخیصشان در زمان مقرر نشدند. از همان زمان ایرنا پیگیر چگونگی و زمان ترخیص این خودروها که گفته می‌شود متعلق به شرکت خودرویی «ک» هستند، بود.

بعد از گذشت بیش از یک ماه، حالا مشخص شده که هنوز خودروها در گمرکات کشور هستند و خبر ترخیص شدنشان آن چنان موج خبری ایجاد کرده بود که حالا ترخیص نشدنشان چندان به چشم نمی‌آید.

رییس کل گمرک ایران درباره وضعیت این خودروها به خبرنگار اقتصادی ایرنا اعلام کرد: این خودروها در زمان مقرر اظهار شده‌اند و حقوق و عوارضشان پرداخت شده است، اما نتوانستند مجوزها را در زمان مقرر دریافت کنند که البته اکنون این مجوزها نیز دریافت شده است.

«مهدی میراشرفی» با بیان اینکه خودروهای مذکور هنوز ترخیص نشده‌اند، ادامه داد: گمرک، بانک مرکزی و وزارت صنعت دنبال آن هستند که این خودروها را با ظرفیت‌های موجود در قوانین ترخیص کنند.

وی پیشتر نیز گفته بود که از حدود ۱۳ هزار خودروی دپو شده در پارکینگ‌های گمرک، حدود هشت هزار خودرو ترخیص شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.