| کد خبر: 194764 |

◄ جایگزین مدیرعامل برکنار شده ایران‌خودرو کیست؟

در حالی که ظهر امروز سخنگوی دولت خبر برکناری مدیرعامل ایران خودرو و جایگزینی عباس علی‌ آبادی مدیرعامل فعلی مپنا به جای وی را رسانه‌ای کرد، برخی خبرها حاکی از آن است که علی‌ آبادی امروز در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافته و گفت‌وگوهایی با مسئولان این وزارتخانه داشته است.

تین نیوز

در حالی که ظهر امروز سخنگوی دولت خبر برکناری مدیرعامل ایران خودرو به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جایگزینی عباس علی‌ آبادی مدیرعامل فعلی مپنا به جای وی را رسانه‌ای کرد، برخی خبرها حاکی از آن است که علی‌ آبادی امروز در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافته و گفت‌وگوهایی با مسئولان این وزارتخانه داشته است.

بیشتر بخوانید: برکناری هاشم یکه‌زارع  و بازداشت 2 مدیر ایران‌خودرو

به گزارش تین نیوز، این خبر در حالی در محافل خصوصی مطرح شده که رسانه‌ها انتصاب علی‌آبادی به سمت مدیرعاملی ایران‌خودرو به جای هاشم یکه‌زارع را تقریباً حتمی عنوان کرده‌اند.

 عباس علی آبادی متولد 1340 و در حال حاضر مدیر عامل اجرایی گروه مپنا است. وی از سال ۱۳۸۸ به این سمت منصوب شده و سابقهٔ ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را نیز در کارنامه خود داراست.

علی‌آبادی فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل و مدرس دروس مختلف مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتورهای احتراق داخلی (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور است.

از جمله سوابق کاری و مدیریتی علی‌آبادی نیز می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳، مدیریت‌عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.