| کد خبر: 185752 |

تعهدات معوق خودروسازان امسال تحویل داده می‌شوند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن تعهدات خودروسازان خبر داد و گفت: باتوجه به افزایش تولیدات صنعت خودروسازی، خودروهای پیش فروش شده طی سال‌جاری تحویل داده می‌شوند.

تین نیوز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اجرایی شدن تعهدات خودروسازان خبر داد و گفت: باتوجه به افزایش تولیدات صنعت خودروسازی، خودروهای پیش فروش شده طی سال‌جاری تحویل داده می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، سیدجواد حسینی‌کیا از اجرایی شدن تعهدات خودروسازان در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: در سفر روز گذشته وزیر صمت به استان کرمانشاه موضوع خودروهای پیش فروش شده از سوی شرکت‌های خودروسازی مطرح شد که وی خبر خوبی در حوزه  صنعت خودروسازی عنوان کردند از جمله اینکه تولیدات شرکت‌های خودروسازی فزونی یافته و در سال 98 شاهد اجرایی شدن این تعهدات هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته در مقطعی صنعت خودروسازی به دلیل تحریم‌ها با کاهش 60 درصدی تولیدات خود همراه بود و خودروهای پیش‌فروش شده به دست صاحبانشان نرسید، خوشبختانه در انتهای سال 97 روند تولید به سه برابر حالت سابق رسید و پیش‌بینی‌ها بر این است که تعهدات در سال‌جاری عملی شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند خوبی در مساله  تولیدات صنعت خودروسازی در پیش گرفته شده و کاهش تولید نخواهیم داشت تا بتوانیم عقب افتادگی و خسارت‌های سابق را جبران کنیم.

 نماینده مردم سنقرو کلیایی در خانه ملت با اشاره به اینکه تمهیداتی از سوی دولت برای جبران خسارت خریداران در نظر گرفته شده است، گفت: خریدارانی که درخواست خودرو با مشخصات موردنظر داشتند و اکنون شرکت خودروسازی مربوطه به دلیل تحریم‌ها قادر به تولید خودرو موردنظر نیست، دولت موظف کرده برای حل این مشکل خودروهای پیش‌فروش شده را با خودروهای تبدیلی به دلخواه خریدار جایگزین کنند.

حسینی‌کیا افزود: در صورتی که خریداران تمایل به جایگزینی نداشته باشند با توجه به شرایطی که داشتند می‌توانند سودشان را دریافت کنند و قرارداد را خاتمه بدهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.