| کد خبر: 185750 |

سرمایه‌گذاری دو خودروساز در استان قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: دو سرمایه‌دار برای تولید خودرو در شهرک صنعتی خرمدشت سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: دو سرمایه‌دار برای تولید خودرو در شهرک صنعتی خرمدشت سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: با ورود دو سرمایه بزرگ برای تولید خودرو در شهرک صنعتی خرمدشت مشکلات بیکاری در استان حل خواهد شد.

خانپور افزود: در شرایط کنونی موضوع سرمایه در گردش در اجرای طرح رونق و پرداخت مستقیم بسیار اهمیت دارد و بیشتر واحد‌ها به سرمایه در گردش نیاز جدی دارند.

وی بیان کرد: ۱۶۳ قرارداد سرمایه‌گذاری در استان منعقد شده که برای تسهیل در امور آن‌ها لازم است تا در گرفتن وثیقه همکاری لازم صورت گیرد.

خانپور یادآور شد: بانک‌ها می‌توانند دفترچه‌های عقد قرارداد واحد‌ها با شهرک‌های صنعتی را به عنوان وثیقه بپذیرند تا کارآفرینان با شرایط راحت تری در مناطق حضور پیدا کنند و در تولید وارد شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: در جانشینی بانک‌ها برای واحد‌هایی که دچار مشکلات جدی هستند آماده همکاری لازم هستیم.

خانپور گفت: برخی اوقات واحد‌هایی که دچار مشکلات مالی هستند و از تولید باز می‌مانند نحوه ارزیابی اموال آن‌ها با کمترین قیمت است که منطقی نیست و صاحبان واحد‌های اعتراض جدی دارند که باید در این زمینه بازنگری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.