| کد خبر: 185732 |

ارتقاء کیفی محصولات سایپا با توسعه سبد محصولات

سلیمانی گفت: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با تولید خودرو‌هایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم.

تین نیوز

سلیمانی گفت: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با تولید خودرو‌هایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودرو‌های اقتصادی و خودرو‌های مدرن تولید مشترک با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، افزود: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با تولید خودرو‌هایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم.

وی ادامه داد: سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که با توجه به نیاز بازار کشور به خودرو‌های پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودرو‌های رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودرو‌های متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP ۱۰۰ سایپا با برخورداری از امکانات روز است، برهمین اساس، طراحی و ساخت چند محصول جدید برای عرضه در سال‌های آینده با سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در سال‌های گذشته خواسته‌ها و مطالبات عمومی جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتریان به دنبال استفاده از خودرو‌های پیشرفته‌تر هستند؛ از این رو، گروه خودروسازی سایپا تلاش خواهد کرد تا هم محصولاتی با سطوح کیفی و امکانات بالاتر تولید کند و هم نیاز بازار در زمینه محصولات اقتصادی را با ساخت خودرو‌های جدیدتر و مجهزتر پاسخ دهد.

سلیمانی با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در بازار‌های صادراتی هم گفت: توسعه سبد محصول و تولید خودرو‌هایی با ویژگی‌های مدنظر، توان رقابت سایپا را در بازار‌های خارجی افزایش داده و موجب کسب سهم بیشتر فروش و ارزآوری برای کشور نیز خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.