| کد خبر: 181920 |

◄ برترین شرکت‌های خودروسازی در سال 2018

با افزوده شدن میتسوبیشی به اتحاد رنو-نیسان، این اتحاد ژاپنی فرانسوی موفق شد جایگاه نخست فروش را در بازار خودروهای سواری و وانت‌بارهای سال 2018 به دست بیاورد.

تین نیوز

با افزوده شدن میتسوبیشی به اتحاد رنو-نیسان، این اتحاد ژاپنی فرانسوی موفق شد جایگاه نخست فروش را در بازار خودروهای سواری و وانت‌بارهای سال 2018 به دست بیاورد.

به‌گزارش تین‌نیوز، این شرکت اتحاد با فروش ده میلیون و ۷۶۰ هزار دستگاه خودرو توانست جایگاه بالاتری نسبت به فولکس‌واگن آلمانی و تویوتای ژاپن به دست بیاورد.

در سال 2018 مجموع فروش فولکس‌واگن در بازار خودروهای سبک ه میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه بود و تویوتا هم توانست در این بازار ده میلیون و ۳۹۰ هزار خودرو به فروش برساند.

این درحالی است که جنرال‌موتورز به‌عنوان قدرتمندترین خودروساز آمریکا که زمانی بدون رقیب در صدر جدول فروش جهان بود، با کاهش یک‌میلیون دستگاهی فروشش در سال 2018 توانست تنها حدود هشت میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه باشد. البته جنرال‌موتورز هنوز آمار رسمی فروشش را ارائه نکرده است.

گروه خودروسازی هیوندای-کیا با هفت‌میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه در رده پنجم قرار این رده‌بندی قرار دارد.

سیاست‌های اقتصادی ترامپ در سال گذشته میلادی موجب بروز مشکلات زیادی برای خودروسازان شد و باعث ضرر و زیان خودروسازان سراسر جهان شد؛ اما بیشترین مشکل برای سه غول خودروسازی آمریکا به وجود آمد و باید دید در سال 2019 آیا آمریکایی‌ها راهکاری برای جبران خسارت‌های واردشده از طرف سیاست‌های غلط دولت خواهند داشت یا خیر.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.