| کد خبر: 179993 |

◄ قیمت‌گذاری جدید خودرو بدون نظرخواهی از کمیسیون صنایع انجام شد

کار قیمت‌گذاری خودرو از سوی دولت به شورای هماهنگی اقتصادی سپرده شده و آن شورا در این ارتباط تصمیم‌گیر خواهد کرد.

تین نیوز

در خبرها آمده است، در نشست اخیری که برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار کردند، مقرر شد تا انسجام بیشتری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود و پس از آن نیز مصوب شد تا کارگروهی برای ساماندهی بازار خودرو ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این رابطه، اظهار کرد: متاسفانه مجموعه دولت برای تنظیم بازار خودرو مسیری را رفته که که در عمل کمیسیون صنایع مجلس در آن نقشی ندارد.

رضا انصاری با بیان اینکه نظرات اعضای کمیسیون صنایع و معادن در تصمیم‌گیری‌های اخیر نادیده گرفته شده است، گفت: کار قیمت‌گذاری خودرو از سوی دولت به شورای هماهنگی اقتصادی سپرده شده و آن شورا در این ارتباط تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نماینده مردم داراب با تاکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار نیز یکی از وجوه دیگر قیمت‌گذاری خودرو است، تصریح کرد: تشکیل کارگروه برای ساماندهی بازار نیز طبیعتاً باید از سوی این دو مرجع صورت بگیرد و اطلاع‌رسانی در این باب نیز باید از این طریق  انجام شود.

وی به این نیز اشاره کرد که، کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دو هفته گذشته به منظور تشکیل کارگروه برای ساماندهی بازار جلسه‌ای ترتیب نداده است و لذا تا زمان مشخص شدن نقش کمیسیون صنایع در بخش قیمت‌گذاری خودرو، اظهارنظر در این‌باره چندان مطلوب نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.