| کد خبر: 176159 |

اعزام ۱۵ تیم سیار ارزیاب خسارت خودرویی به مسیرهای پیاده روی اربعین

یک مقام مسئول گفت:علاوه بر ظرفیت شعب شهرهای مرزی، 15 تیم سیار به مسیرهای پیاده روی اربعین اعزام شده اند.

تین نیوز
یک مقام مسئول گفت:علاوه بر ظرفیت شعب شهرهای مرزی، 15 تیم سیار به مسیرهای پیاده روی اربعین اعزام شده اند.

عباسعلی فراشیانی، مدیریت بیمه های اتومبیل و شخص ثالث بیمه ایران با اشاره به سومین روز حضور تیم های ارزیابی خسارت اتومبیل های حاضر در پیاده روی اربعین ،گفت: علاوه بر ظرفیت شعب شهرهای مرزی نظیر مهران، چذابه و شلمچه، 15 تیم سیار به مسیر پیاده روی اربعین اعزام شده اند.

وی افزود: این تیم ظرف مدت 15 شبانه روز در این مسیرها حضور دارند و پس از  روز اربعین همین خدمات را در مسیر بازگشت به زائران امام حسین (ع) ارائه خواهند داد.

مدیریت بیمه های اتومبیل و شخص ثالث بیمه ایران تشریح کرد: خدمات پس از پایان اربعین حسینی به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و زائران آسیب دیده می توانند به محض بروز هرگونه تصادف با شماره 09668 تماس گرفته و از نزدیک ترین تیم سیار تقاضای رسیدگی کنند.

وی افزود: ویژگی های تیم های سیار حاضر در این پیاده روی، فعالیت و اختیارات نامحدود، حذف مدارک غیر ضرور و همچنین فعالیت از ساعت 7 صبح الی 9 شب در مسیرهای پیاده روی است.

فراشیانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مدارکی برای دریافت خسارت الزامی است گفت: با توجه به شرایط اضطراری موجود، مدارک غیر ضرور را حذف کرده و تنها از افراد حادثه دیده در خواست گواهینامه و بیمه نامه خواهد شد تا در کوتاه ترین مدت خسارت برآورد و مبلغ آن نیز به صورت الکترونیکی به حساب مالکان واریز شود.

وی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر خسارت و یا تصادف زائران اربعین نشده و وضعیت مناسب و قابل قبول است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.