| کد خبر: 174672 |

◄ نرخ‌های عجیب در آگهی‌های فروش خودرو + تصویر

با روند نزولی قیمت ارز، قیمت خودروهای خارجی بین 50 تا 100 میلیون تومان کاهش یافت؛ اما این کاهش قیمت خودرو در محصولات داخلی هم بسیار چشمگیر بود و گاهی به حدود 30 تا 40 درصد رسیده است.

تین نیوز

با روند نزولی قیمت ارز، قیمت خودروهای خارجی بین 50 تا 100 میلیون تومان کاهش یافت؛ اما این کاهش قیمت خودرو در محصولات داخلی هم بسیار چشمگیر بود و گاهی به حدود 30 تا 40 درصد رسیده است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، درحالی‌که عطش خرید خودرو در ایران طی ماه‌های اخیر زمینه را برای سودجویی عده‌ای فراهم کرده بود؛ اما با ریزش قیمت‌ها در بازار دلار، قیمت خودرو نیز با کاهشی محسوس روبرو شد.

تداوم این شرایط دیروز سبب شد ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو تداوم یابد به‌طوری‌که کم‌کم پای آگهی‌های عجیب‌وغریب به این بازار باز شد.

امروز در برخی سایت‌ها آگهی‌های عجیبی منتشرشده است. فروش آریو سفر کیلومتر به قیمت 68 میلیون تومان، فروش دنا پلاس به قیمت 67 میلیون تومان، فروش پراید صفر 111 به قیمت 26 میلیون تومان و ... از این جمله‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بخش مهمی از آگهی‌های فروش پراید نیز قیمت مشخصی نداشته و قیمت توافقی اعلام‌شده است.

آگهی های عحیب در بازار خودرو

این درحالی است که قیمت آریو و دنا پلاس در بازار تا چند روز قبل بیش از صد میلیون تومان بود . براین اساس پراید نیز با رسیدن به قیمت 40 میلیون تومان ، رکوردهای عجیبی را در بازار تهران به‌جا گذاشت.

البته باید اشاره‌کنیم که بخش عمده افزایش قیمت در بازار حاصل عرضه قطره‌چکانی محصولات از طرف خودروسازان بود که سبب ایجاد التهاب در بازار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.