| کد خبر: 172394 |

◄ قوه قضائیه باید مثل ارز و سکه با مافیای خودرو مقابله کند

با توجه به سود بالای صنعت خودرو بسیاری از مسئولان در این صنعت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. محمدحسن شجاعی فرد، رئیس دانشکده و پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت بابیان این مطلب افزود: به همین دلیل این افراد بانفوذی که دارند از هرگونه شفاف‌سازی در صنعت خودرو جلوگیری می‌کنند.

تین نیوز

قوه قضائیه باید همانند ارز و سکه به گرانی بازار خودرو ورود و با مافیای خودرو مقابله کند.

محمدحسن شجاعی‌فرد، رئیس دانشکده و پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت بابیان این مطلب افزود: مافیای خودرو بانفوذی که دارد از هرگونه شفاف‌سازی در صنعت خودرو جلوگیری می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، شجاعی‌فرد با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما بابیان اینکه با مردم شفاف نبودیم تأکید کرد: باید شفاف‌سازی کنیم.

شجاعی‌فرد گفت: بسته‌های کمکی و حمایتی دولت باید در جهت کمک به سبد خرید خانواده باشد نه اینکه به‌صورت بی‌جا به تولیدکننده‌های خودرو کمک کنیم زیرا در این 30 سال این کمک‌ها نتیجه خوبی را در برنداشته است.

او با تأکید بر لزوم داخلی‌سازی قطعات خودرو گفت: در دانشگاه علم و صنعت، محصول کامل داخلی را طراحی کردیم اما خودروسازان از آن استقبال نکردند و توجه نمی‌کنند.

در ماه‌های اخیر بازار خودرو به‌شدت ملتهب شده و قیمت‌ها به‌دلیل عدم ارائه خودرو به بازار به‌طور چشمگیری در بازار افزایش‌یافته است. این درحالی است که خودروسازان نبود قطعات برای تولید خودرو را دلیل این مشکل می‌دانند.

این درحالی است که برخی افراد آگاه در بازار خودرو، کمبود قطعات را بهانه می‌دانند و این عمل خودروسازان را در جهت اجبار دولت به افزایش قیمت خودرو می‌دانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.