| کد خبر: 165431 |

درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد:

◄ خودروسازان به جای افزایش کیفیت، قیمت را بالا می‌برند

مایه تاسف و تعجب است که خودروسازان به جای افزایش قیمت محصولات خود از بازار رقابتی خودرو که در جهان روز به روز در حال گسترش است غافل مانده‌اند.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به تحرکات تازه خودروسازی‌ها برای افزایش قیمت محصولات گفت: خودروسازان بیش از توجه به افزایش قیمت، باید به ایجاد بازار رقابتی برای ادامه حیات خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدمهدی مفتح با اشاره به این نکته که جای تعجب و تاسف است که خودروسازان از بازار رقابتی خودرو جهان غافل مانده‌اند،  اظهار کرد: با انتخاب سال جاری به نام سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر انقلاب، تکلیف شد تا آحاد مردم از کالای ایرانی استفاده کنند؛ اما این تکلیف نباید دستآویزی شود تا تولید کنندگان، محصولات فاقد کیفیت و گران خود را به هر شکل به مصرف‌کنندگان تحمیل کنند، تولیدکننده نیز موظف است علاوه بر ارتقای سطح کیفیت محصولات خود وقت و بودجه بیشتری صرف ارائه کالا به مردم بکند.

مفتح با بیان این‌که «متاسفانه خودروهای تولید داخل به لحاظ کیفیت ایرادات بسیاری دارند»، گفت: خودروهای تولید داخل علاوه بر ایراد کیفی در مقایسه با محصولات وارداتی تفاوت قیمت زیادی دارند که قطعاً خریداران را به سوی خودروهای وارداتی سوق خواهد داد.

وی با تاکید بر این‌که تکلیف استفاده از تولیدات داخلی تنها متوجه مصرف‌کننده نیست و مردم لایق بهترین‌ها هستند، افزود: مایه تاسف و تعجب است که خودروسازان به جای افزایش قیمت محصولات خود از بازار رقابتی خودرو که در جهان روز به روز در حال گسترش است غافل مانده‌اند.

مفتح با طرح این سوال که دلیل خودروسازان برای افزایش قیمت‌ها در بازار رقابتی خودرو جهان چیست، ابراز داشت: خودروسازان به جای افزایش کیفیت و راندمان کار خود تنها به داستان تکراری افزایش قیمت خودرو پرداخته‌اند و فقط قیمت را زیاد می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: دولت باید کاری کند تا تولیدکنندگان خودرو به جای افزایش قیمت به سوی کیفیت و راندمان و حضور در بازارهای رقابتی خودرو و دیگر محصولات گام بردارند، زیرا شرط بقا در بازار امروز جهان کیفیت در صدر دیگر مزیت‌ها قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.