| کد خبر: 159650 |

◄ مردم بازنده نبود نظارت بر امدادخودروها

سودآوری و نبود نظارت از طرف سازمان‌های متولی باعث افزایش قارچ گونه امداد خودروها شده است. عباس‌علی غیاثی دبیر انجمن شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو با اعلام این خبر خواستار نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر فعالیت شرکت‌های امداد خودرویی سراسر کشور شد.

تین نیوز

سودآوری و نبود نظارت از طرف سازمان‌های متولی باعث افزایش قارچ‌گونه امداد خودروها شده است. عباس‌علی غیاثی دبیر انجمن شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو با بیان این موضوع؛ خواستار نظارت بیش‌تر و دقیق‌تر بر فعالیت شرکت‌های امداد خودرویی سراسر کشور شد.

او تأکید کرد: مردم کشورمان از سوی این شرکت‌های امداد خودرویی بدون مجوز و بعضاً مدعی، بارها و بارها دچار خسران شده‌اند و باید بگویم که بازنده اصلی در موضوع امداد خودروهای بی‌نام‌ونشان فقط مردم هستند.

عباس‌علی غیاثی با اشاره به تردد بیش از 19 میلیون خودرو در سراسر کشور، تصریح کرد: نزدیک به 13 تا 13.5 میلیون از این خودروها تحت گارانتی شرکت‌های خودروسازی و واردکننده قرار دارند؛ یعنی خدمات امدادی موردنظر از سوی شرکت‌های مادر به این خودروها ارائه می‌شود.

او با تأکید بر اینکه خودروهای برخوردار از گارانتی از امداد خودرویی رایگان برخوردارند، افزود: اکنون ملاحظه می‌شود که برخی با تأسیس یک انجمن یا تعاونی صنفی امداد خودرویی بدون هیچ تبحر، تخصص و تعهدی در امر خطیر امدادرسانی که باجان و مال مردم به‌صورت مستقیم سروکار دارد، به این مقوله ورود می‌کنند.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: برخلاف میل باطنی باید اعلام کنم برخی از متولیان این انجمن‌ها و شرکت‌های امداد خودرویی که گاهی خود را «دکتر» هم معرفی می‌کنند، بارها تحت پیگرد قانونی قرارگرفته و هم‌اکنون نیز با پرونده‌های قضایی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

او با اعلام اینکه متولیان برخی از این انجمن‌ها حتی صداوسیما را نیز به بیراهه برده‌اند، تأکید کرد: یکی از این انجمن‌ها که در عرصه امدادرسانی هیچ جایگاهی ندارد بارها با سوءاستفاده از تریبون‌های رسمی از مردم خواسته که برای استعلام امدادگران یا شکایات خود با آن انجمن تماس بگیرند.

این مقام صنفی اضافه کرد: این انجمن‌ها و شرکت‌های بی‌نام‌ونشان در حالت خوش‌بینانه به حدود پنج‌ تا 10 درصد مجموع 19 میلیون خودرویی که در کشور تردد می‌کنند، خدمات ارائه می‌دهند، آن‌هم خدماتی که صرفاً باهدف کسب سود ارائه می‌شود، اما با این فضاسازی‌های کذب افزون بر 90 درصد دارندگان خودرو و امداد خواهان را به گمراهی می‌کشانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.