◄ بودجه 200 میلیون دلاری خودروسازان ژاپنی-فرانسوی برای استارتآپها
اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی بودجه 200 میلیون دلاری برای حمایت از استارتآپهای حملونقلی در نظر گرفته است. این تصمیم جهت همگامسازی اعضای این اتحاد با تحولات سریع صنعت حملونقل در نظر گرفتهشده است.
شرکت خودروسازی «رنو-نیسان-میتسوبیشی آلیانس» که شرکت خودروسازی ژاپنی-فرانسوی است، بودجه 200 میلیون دلاری برای حمایت از استارتآپهای حملونقلی در نظر گرفته است. این تصمیم جهت همگامسازی اعضای این اتحاد با تحولات سریع صنعت حملونقل در نظر گرفتهشده است.
به گزارش رویترز، کارلوس گوسن مدیرعامل این اتحاد جزئیات بیشتری در مورد این برنامه را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی لاسوگاس اعلام خواهد کرد.
شرکتهای رنو و نیسان هرکدام 40 درصد و میتسوبیشی 20 درصد در این برنامه سهم خواهند داشت.
با توجه به سختتر شدن رقابت در صنعت خودرو شرکتهایی مانند بامو و جنرال موتورز هم با صرف بودجههای هنگفتی در پی توسعه استارتآپهای جدید در این حوزه هستند. شرکت بیامو چندی پیش سهام یک استارتآپ ارائهدهنده سرویس اشتراک خودرو را خرید و شرکت جنرال موتورز نیز با اختصاص بودجه ۲۴۰ میلیون دلاری در این فناوریها سرمایهگذاری کرده است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.