| کد خبر: 157133 |

◄ تحولات تازه در چارت سازمانی روابط‌عمومی «سایپا»

با تغییر مدیریت عامل گروه خودروسازی سایپا، برخی از مدیران گذشته نیز جای خود را با نیروهای تازه نفس و متخصص عوض کرده و در نتیحه آن خبرهای تازه و خوبی از این گروه خودروسازی به گوش می‌رسد.

تین نیوز

با تغییر مدیریت عامل گروه خودروسازی سایپا، برخی از مدیران گذشته نیز جای خود را با نیروهای تازه نفس و متخصص عوض کرده و در نتیحه آن خبرهای تازه‌ای از این گروه خودروسازی به گوش می‌رسد.

در تحولی تازه، ارتقای اداره روابط عمومی سایپا به یک «اداره‌کل» صورت گرفته که حاکی از ارتقای بخش روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌های این خودروسازی در چارت سازمانی است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بر اساس حکم  صادر شده از سوی محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محمدرضا حقیقی به سمت مدیر اداره‌کل روابط عمومی سایپا منصوب شد.

 محمد رضا حقیقی در حال حاضر استاد دانشگاه و مدرس حوزه ارتباطات و صاحب 17 جلد تالیف و ترجمه در حوزه روابط عمومی و ارتباطات است .

پیش از این احد میرزائی سکاندار مدیریت روابط‌عمومی گروه خودروسازی سایپا بود که در طول مدت حضور او در این سمت در گروه خودروسازی سایپا فرآیندهای اجرایی ارتباطات را بهبود بخشیده شد اما، با انتخاب محمدرضا حقیقی به مدیریت جدید روابط‌عمومی، همزمان با ارتقای بخش روابط عمومی در چارت سازمانی این خودروسازی، علاوه بر ادامه روند رو به گسترش بهبود فرآیند اجرائی، امید می‌رود ارتباط با رسانه‌ها و این گروه خودروسازی وارد مرحله جدیدی شده و کسب خبر از این مجموعه به راحتی ممکن شود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.