| کد خبر: 262496 |

پروازهای فرودگاه گناباد به ۲ روز در هفته افزایش یافت

رییس فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد در جنوب خراسان رضوی گفت: پروازهای این فرودگاه از این پس به مقصد تهران ۲ روز در هفته عملیاتی خواهد بود.

تین نیوز

مهدی توکلی کندری گفت: پروازهای فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد روزهای دوشنبه و پنج شنبه در مسیر تهران به گناباد و برعکس توسط شرکت هواپیمایی وارش انجام می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، توکلی کندری ادامه داد: این پروازها با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به ظرفیت ۱۵۰ نفر ساعت ۵.۳۰ دقیقه صبح از تهران به مقصد گناباد و برگشت آن هم برای ساعت هشت صبح به مقصد تهران برنامه ریزی شده است.

رییس فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد اظهار کرد: استمرار این پروازها بستگی به میزان استقبال و حمایت مردم، سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سایر شهرستان های استانهای خراسان رضوی و جنوبی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در ابتدا یک پرواز در مسیر تهران به گناباد در نظر گرفته شده بود که به ۲ پرواز افزایش یافت.

توکلی کندری گفت: در نخستین پرواز مسافری فرودگاه گناباد در روز سه شنبه گذشته ۱۹۰ نفر مسافر از شهرهای جنوبی خراسان رضوی و خراسان جنوبی به تهران و بر عکس انتقال یافتند که نشان دهنده ظرفیت خوب منطقه برای جابجایی مسافر است.

به گفته وی، عملیات ساخت فرودگاه یاد شده در زمینی به وسعت ۲۶۰ هکتار و ۲ هزار و ۷۰۰ متر که از ۳۰ سال قبل نیمه تمام مانده بود در دولت سیزدهم مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرحله نخست بهره برداری از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد به عنوان سومین فرودگاه استان خراسان رضوی چهارم خرداد ماه سال جاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

برای تکمیل و بهره برداری از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که ۲ هزار میلیارد ریال آن از ابتدای دولت سیزدهم اختصاص یافت.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و ۲۰۰ کیلومتری شمال بیرجند واقع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.