| کد خبر: 259422 |

مبلغ وام مسکن در بافت فرسوده خراسان رضوی ۱۰۰ درصد افزایش یافت

مبلغ وام ودیعه مسکن در مناطق دارای بافت فرسوده مشهد و سایر شهرهای استان خراسان رضوی به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

رئیس اداره برنامه ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در مناطق دارای بافت فرسوده مشهد و سایر شهرهای استان به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، سمانه نصراللهی گفت:  مبلغ وام ودیعه مسکن در مناطق دارای بافت فرسوده مشهد و سایر شهرهای استان به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته و این میزان وام در بافت فرسوده مشهد به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها به ۹۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۴ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: پیش از این وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده مشهد برای هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها برای هر واحد ۴۵۰ میلیون ریال بود که این میزان با پیگیری شرکت بازآفرینی شهری ایران و همکاری صندوق کارآفرینی امید، افزایش یافته است.

رئیس اداره برنامه ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مالکان پلاک های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند، در این راستا متقاضیان باید با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند.

نصراللهی خاطر نشان کرد: تاکنون ۴ هزار و ۵۱ متقاضی ساخت واحد در بافت فرسوده شهری خراسان رضوی برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک معرفی شده اند که از این تعداد ۳ هزار و ۴۲۰ نفر وام را دریافت کرده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.