| کد خبر: 259224 |

مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده ۲ برابر شد

مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌ های فرسوده خبر داد و اعلام کرد: مبلغ این وام در کلانشهرها به ۱۲۰ میلیون تومان و سایر شهرها به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در بافت های فرسوده خبر داد و اعلام کرد: مبلغ این وام در کلانشهرها به ۱۲۰ میلیون تومان و سایر شهرها به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، امیرحسین ثروت جو از افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در بافت های فرسوده خبر داد و گفت: مالکان پلاکهای مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود میتوانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند.

وی افزود: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها ۱۲۰میلیون تومان و در سایر شهرها ۹۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

به گفته ثروتجو، متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت می‎توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات قبلا ۶۰ میلیون در کلانشهرها و ۴۵ میلیون تومان در سایر شهرها بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیریهای انجام شده، افزایش یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.