| کد خبر: 255570 |

خرید واگن برای خط یک قطار شهری مورد توجه قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از مسایل مهم ما خرید واگن برای قطار شهری است که این موضوع به مسائل فرهنگی ما کمک می کند. خرید واگن به خصوص برای خط یک باید مورد توجه قرار گیرد.

تین نیوز

 رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از مسایل مهم ما خرید واگن برای قطار شهری است که این موضوع به مسائل فرهنگی ما کمک می کند. خرید واگن به خصوص برای خط یک باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسن موحدیان  در هفتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: این شورا نسبت به خط سه و اتصال پایانه مسافربری به میدان شهدا توجه خاصی دارد که از شهردار درخواست داریم این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

وی ادامه داد: اگر همه ما به جایی رسیدیم و مسئولیتی را به دست آوردیم، مدیون معلمان هستیم. معلمان زحمات زیادی کشیدند؛ ما را آموزش دادند و کمک کردند بتوانیم مسئولیت هایی را به دوش بکشیم. 

موحدیان افزود: یکی از ابعاد مهم شخصیت شهید مطهری آثار مکتوب متعددی است که از ایشان بر جای مانده و به این دلیل که کتاب های ایشان متکی بر قرآن است، هیچ گاه دچار تغییر نمی شود. این کتاب ها اکنون زنده است و خوب است نسل امروز ما در مطالعه این کتاب ها کوتاهی نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه توسعه و پیشرفت کشور توسط کارگران انجام می شود، عنوان کرد: مقام معظم رهبری همیشه به جایگاه و اهمیت کارگر توجه داشته و اشاره کردند که کارگران رکن اصلی تولید و سنگ بنای تولید در هر جامعه هستند. البته باید به معیشت و رفاه کارگران توجه شود و از هر تلاشی دریغ نکنیم.

موحدیان گفت: شورا یک نهاد مردمی و برخاسته از اراده مردم بوده و در واقع مردمی ترین ساختار طراحی شده در نظام جمهوری اسلامی است. همه ما باید به عنوان اعضای شورا در راستای اعتماد و رأیی که گرفتیم  جوابگو باشیم. ساختار شورایی در کشور ما نوپاست و مشکلاتی دارد که باید به تدریج رفع شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.