| کد خبر: 253653 |

تعداد پروازها از مشهد به افغانستان افزایش یافت

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت:از امروز تعداد پروازهای خطوط فعال در مسیر افغانستان از هشت پرواز به 10 پرواز افزایش یافت.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت:از امروز تعداد پروازهای خطوط فعال در مسیر افغانستان از هشت پرواز به 10 پرواز افزایش یافت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: شرکت هواپیمایی آریانای افغانستان برای مسیر مشهد- مزارشریف، پروازهای فوق العاده برقرار کرده است.

وی اضافه کرد: این پرواز روزهای سه شنبه در ساعت ۱۲ و ۳۰ از مشهد به مزار شریف انجام می شود و پرواز ورودی نیز ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می نشیند و پروازها با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ انجام می شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: تا کنون در طول هفته چهار پرواز در مسیر مشهد- کابل ، ۲ پرواز در مسیر مزار شریف و ۲ پرواز در مسیر قندهار انجام می شد.

جعفری افزود: استانبول، بغداد، بیروت، دبی، دوحه، دوشنبه، شارجه، قندهار، کابل، کویت، لاهور، مزارشریف، مسقط و نجف مسیرهای پروازهای خارجی از این فرودگاه هستند که در این میان نجف بیشترین فراوانی پروازها را به خود اختصاص داده است.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.