| کد خبر: 252003 |

راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی در مشهد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی با همکاری پلیس راهور استان خراسان رضوی خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی با همکاری پلیس راهور استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  علی سمیعی اظهار کرد: با توجه به گستردگی تخلفات ساکن در معابر سطح شهر این سازمان در نظر دارد با همکاری پلیس راهور و در راستای روان سازی ترافیک، علاوه بر اعمال قانون خودروهای متخلف توسط دوربین های سیار خودرویی در سطح شهر، با توجه به سهولت رفت و آمد و تحرک پذیری بیشتر موتور سیکلت از ظرفیت موتور سیکلت های فعال در بحث پارک حاشیه ای در مناطق مجاز در خصوص ثبت تخلفات ساکن نیز بهره گیرد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد افزود: سامانه ثبت تخلف سیار امکان ثبت تخلفات خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان مانند توقف ممنوع، پارک دوبله، توقف در حریم تقاطع، توقف در ایستگاه جانبازان و معلولین، توقف در ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی، توقف در روی خط عابر پیاده و سایر تخلفات ساکن را بصورت هوشمند دارا می باشد.

وی ادامه داد: از مزایای این سامانه می توان به کارایی سیستم در شرایط آب و هوایی مختلف، عدم تقابل مردم و ناظرین (پلیس)، امکان گسترش پروژه، هزینه پایین کنترل و نظارت، استفاده بهینه از نیروی انسانی و … اشاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.