| کد خبر: 251150 |

158 راه روستایی مسدود در خراسان رضوی بازگشایی شد

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۱۵۸ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.

تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۱۵۸ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا؛ جعفر شهامت گفت:  طی روزهای گذشته نیز پنج مسیر اصلی شریانی و چهار محور اصلی غیرشریانی نیز در خراسان رضوی بازگشایی شدند.

وی گفت: در بازه زمانی ۱۹ لغایت ۲۳ دی ماه، هزار و ۱۳۵ نیروی راهداری با استفاده از ۷۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۵۰ دستگاه خودروی سنگین استیجاری، عملیات راهداری زمستانی را در جاده های استان انجام دادند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: با استفاده از ۱۸۸ دستگاه نمک پاش مکانیزه، ۱۴۷ نمک پاش دستی و ۱۴ هزار و ۲۰۷ تن مخلوط شن و نمک، ۲ هزار و ۹۲ کیلومتر- باند از راه های استان برفروبی شد.

شهامت اظهار داشت: در جریان فعالیت راهداران استان به ۲۸۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و یا جامانده در جاده های خراسان رضوی امدادرسانی شد.

۵۱ گردنه در راه های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک گیر و مه گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.