| کد خبر: 250990 |

تصادف یک دستگاه خودرو سواری با ۲ کامیون ۵ کشته بر جای گذاشت

 سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: به دلیل تصادف یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با دو کامیون در محور نیشابور_ فیروزه ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: به دلیل تصادف یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با دو کامیون در محور نیشابور - فیروزه ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا ، ابوالفضل رفیعی در تشریح این حادثه با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۵:۳۱ دقیقه صبح امروز سه شنبه به وقوع پیوست، افزود: در این حادثه که بین یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ با دو کامیون در محور نیشابور به فیروزه به وقوع پیوست متأسفانه ۵ نفر از سرنشینان خودروی سواری در صحنه جان خود را از دست دادند.

وی عدم رعایت فاصله طولی و لغزندگی سطح جاده را علت وقوع این حادثه اعلام کرد و گفت: چهار نفر سرنشینان این خودرو ۴۰۵ مرد و یک نفر دیگر زن بوده است.

رفیعی افزود: هر پنج نفر کشته شدگان این حادثه توسط پایگاه امداد نجات جاده ای شهید اصغری شهرستان فیروزه از داخل خودرو خارج شده اند.

وی اصلی ترین دلیل گزارش ها به ۱۱۲ را عدم رعایت فاصله طولی و لغزندگی سطح جاده ها و برودت شدید هوا عنوان کرد و گفت: چون در حال حاضر دمای هوا ۱۰- درجه سانتی گراد اعلام شده و یخ سیاهی سطح جاده را پوشانده همین امر موجب عدم تعادل خودروها و تصادف و فوت افراد را موجب شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.