| کد خبر: 249075 |

تصویب مغایرت های اراضی تربت حیدریه در شورای عالی شهرسازی و معماری

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تصویب مغایرت های اساسی تربت حیدریه در الحاق اراضی در اجرای قانون جهش تولید مسکن ملی در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تصویب مغایرت های اساسی تربت حیدریه در الحاق اراضی در اجرای قانون جهش تولید مسکن ملی در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس یوسف زاده، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در حاشیه شانزدهمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری گفت: تاکنون 7907  نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در تربت حیدریه ثبت نام که 2603 نفر از آنان تایید نهایی شده اند.

یوسف زاده اظهار کرد: سهم شهرستان تربت حیدریه در طرح نهضت ملی مسکن ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی است که با توجه به استقبال متقاضیان سهم این شهرستان در آینده قابل افزایش است.

وی در ادامه گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکن ملی تربت حیدریه از اردیبهشت ماه 1401، پبش بینی می شود این تعداد طی مدت چهار سال احداث شود.

یوسف زاده در ادامه اعلام کرد: این منطقه شامل سایت شهرک ولیعصر تربت حیدریه به مساحت 18 هکتار است که پس از تایید در کارگروه های استانی با رعایت الزاماتی، مغایرت های آن در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به تصویب رسید که این خبر بسیار خوبی برای شهروندان این شهرستان است.

شایان ذکر است مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.