| کد خبر: 183805 |

◄ 1600 کیلومتر ـ باند عملیات برف‌روبی و شن و نمک پاشی در راه‌های بردسکن

​رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای بردسکن از اجرای 1600 کیلومتر ـ باند عملیات برفروبی و شن و نمک پاشی و نیز اجرای 150 کیلومتر عملیات تیغ‌زنی حریم راه در طول سه ماهه آخر سال جاری خبر داد.

تین نیوز

​رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بردسکن از  اجرای  1600 کیلومتر ـ باند عملیات برفروبی و شن و نمک پاشی و نیز اجرای 150 کیلومتر عملیات تیغ‌زنی حریم راه در طول سه ماهه آخر سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، علی‌اکبر یوسفیان در تشریح اقدامات این اداره در طول فصل زمستان گفت: در سه ماهه آخر سال جاری در راستای عملیات راهداری زمستانی  مقدار 800 کیلومتر  عملیات برفروبی در راه‌های اصلی و روستایی حوزه استحفاظی  و هم‌چنین 150 کیلومتر عملیات تیغ‌زنی در حریم راه‌های مواصلاتی شهرستان بردسکن به جهت  ایمن‌سازی و ارتقا امنیت عبور و مرور توسط راهداران این اداره انجام گرفته است.

یوسفیان در ادامه افزود: مجموعه عملیات راهداری زمستانی اخیر با هدف خدمت و امدادرسانی به زائران ومسافران آقا علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) در قالب 5  اکیپ مستقر در راهدار خانه های مرکزی، شهید محمدی‌نژاد  و راهدارخانه بیجورد با  15  دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین برف‌روب صورت پذیرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: در زمستان امسال به تعداد 20 خودرو عبوری در راه مانده، امداد رسانی شد و سرنشینان آن جهت اسکان به راهدارخانه بیجورد انتقال یافته و خودروهای آن‌ها رفع نقص شد.

وی در ادامه افزود: دربارشهای  اخیر مقدار 1600 کیلومتر ـ باند برفروبی گردیده که  بیش از 500تن شن ونمک در این عملیات مورد استفاده قرار گرفته است.

یوسفیان هم‌چنین در ارتباط با سایر اقدامات نگهداری راه‌ها در طول فصل زمستان گفت: 120 متر مکعب عملیات لق‌گیری و ترانشه‌برداری، شستشوی 10 هزار تابلو پس از هر بارش و عملیات تیغ‌زنی و مرمت راه‌های شوسه شهرستان به طول حدود 150 کیلومتر جهت ایمنی مناسب کاربران جاده و صیانت از حریم راه انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بردسکن در پایان این گزارش از تلاش وافر و بی‌منت راهداران شهرستان بردسکن تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.