| کد خبر: 270467 |

افشاگری علیرضابیگی از خودرو شاسی بلند نمایندگان مجلس

علیرضابیگی: به نمایندگان گفته بودند خودروها را به اسم عروس یا داماد خودتان بکنید.

تین نیوز

نماینده تبریز گفت: در پرونده خودروهای شاسی بلند اصلا بنای من بر افشای اسامی نمایندگان نبود بلکه معتقد بودم که یک سازمانی با هدف و انگیزه این اقدام را انجام داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، در آستانه عید نوروز ۱۴۰۳، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بود. او در بخشی از این گفتگو درباره واگذاری خودروهای شاسی بلند توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه بخشی از آن را می خوانید:

خبرآنلاین: آقای علیرضابیگی، آن نمایندگانی که شما می دانستید که خودروی شاسی بلند گرفته اند، به شما مراجعه نکردند و بگویند چه آدم بی معرفتی هستید؟

علیرضابیگی: چرا.

معاون مجلس به نمایندگان گفته بود خودروها را به اسم عروس یا داماد خودتان بکنید

خبرآنلاین: توی رودربایستی گیر نکردید؟

علیرضابیگی: اصلا بنای من بر افشای اسامی نمایندگان نبود بلکه معتقد بودم که یک سازمانی با هدف و انگیزه این اقدام را انجام داده است، تعدادی از نمایندگان می گفتند که معاونت مجلس با آنان تماس گرفته و بیان کرده است که خودروی شاسی بلند برایتان در نظر گرفتیم و به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد آن را به نام عروس، راننده ای یا دامادی سند می زنیم.

این نشان می دهند که یک اراده ای موضوع را به جلو می برد و اساس مقصود ایجاد یک سازمان غیر رسمی رای بوده است که نمایندگان تطمیع شده و با اراده یکی بلنده شده و بنشینند. مقصود نمایندگان نیست و فردی که این مسئله را رو به جلو می برده باید بازخواست شود.

معاون برکنار شده قالیباف چه سمت جدیدی گرفته است؟

خبرآنلاین: بالاخره یک نفر برکنار شد.

علیرضابیگی: رسما گفتند که برکنار شده است اما زمانی که مسئله را پیگیری کردم، معاون مجلس که امضای او پای قراردادها بود از این مسئولیت برداشته و در مسئولیت دیگری به عنوان پروژه گسترش مجلس که با همسایه ها تفاوهم می شود، گذاشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.