| کد خبر: 177824 |

ادامه رایزنی‌های وزیر راه کشورمان در روسیه

محمد اسلامی عصر دیروز در محل سفارت کشورمان در مسکو با همتای روس خود رمضان عبداللطیف اف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور اقتصادی کشور‌های حوزه دریای خزر دیدار و رایزنی کردند.

تین نیوز

محمد اسلامی عصر دیروز در محل سفارت کشورمان در مسکو با همتای روس خود رمضان عبداللطیف اف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور اقتصادی کشور‌های حوزه دریای خزر دیدار و رایزنی کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه رایزنی‌های وزیر راه کشورمان در روسیه محمد اسلامی وزیر راه کشورمان در آخرین روز از سفر خود به روسیه و عصر روز چهارشنبه ۳۰ آبان، در حضور مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در محل سفارت کشورمان در مسکو، با رمضان عبداللطیف اف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور اقتصادی کشور‌های حوزه دریای خزر دیدار و رایزنی کردند.

 وزیر راه و شهرسازی ایران در این دیدار بر عزم کشورمان برای توسعه هر چه بیشتر روابط تاکید کرد و گفت: در شرایط جدید که هر دو طرف با تحریم‌های غیر قانونی و یک جانبه آمریکا مواجه هستند باید همکاری‌های خود را گسترش دهند ضمن اینکه زمینه‌های لازم در این خصوص فراهم است.

عبداللطیف اف در ادامه اظهار کرد: هر دو کشور با تحریم آمریکا مواجه هستند بنابراین باید همکاری‌های خود را سرعت بخشند.

وی افزود: روسیه آماده گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف است و ما امیدواریم تا هر چه زودتر شاهد تکمیل پروژه راهگذر شمال - جنوب باشیم.

 محمد اسلامی در طی دو روز سفر خود به روسیه علاوه بر شرکت در همایش هفته حمل و نقل روسیه و بازدید از نمایشگاه آخرین دستاورد‌های حمل و نقلی با همتای خود، مدیر عامل راه آهن و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور اقتصادی کشور‌های حوزه دریای خزر ملاقات و گفت‌وگو کرد.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.