| کد خبر: 57617 |

افزایش ایمنی موتورسواران روستاهای مواصلاتی مازندران

رییس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران از طرح افزایش ایمنی موتورسوران روستاهای حاشیه محورهای مواصلاتی به استان خبر داد.

رییس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران از طرح افزایش ایمنی موتورسوران روستاهای حاشیه محورهای مواصلاتی به استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران سید ابوالحسن موسویان با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه اول سالجاری برای ارتقا و افزایش ایمنی موتورسواران 250 کلاه ایمنی رایگان در روستاهای مختلف حوزه استحفاظی نمایندگی  ساری از جمله  روستاهای سمسکنده سفلی، معلم کلا و ترم شهرستان ساری، لـله بند شهرستان سوادکوه و درکاسر شهرستان جویبارو کارتیج کلا شهرستان سیمرغ توزیع شده است. 

موسویان افزود: در راستای افزایش ارتقای ایمنی موتورسواران و کاهش تصادفات در روستاهای حاشیه محورهای مواصلاتی استان  همزمان با فرارسیدن تعطیلات تابستانی توزیع رایگان ابزار ایمنی از جمله کلاه و شبرنگ ایمنی در بین موتورسواران 6 روستای حوزه نمایندگی ساری انجام گرفت.

این طرح با هماهنگی و اطلاع رسانی دهیاری روستاهای محورهای موصوف با همکاری فرمانداری ها، بخشداری های شهرستان ساری، سیمرغ، جویبار و سوادکوه انجام پذیرفته است. 

رییس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های  مازندران در شهرستان  ساری گفت: این برنامه ایمنی با اجرای برنامه ای ویژه با حضور هنرمندان در روستاهای موصوف صورت گرفت و از طرف مردم ساکن روستاهای مزبور با استقبال همراه بود. 

وی  اظهار امیدواری کرد:  با اجرای طرح های آموزش ایمنی  بتوانیم در آینده شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.و در پایان تصریح نمود: با توجه به سرعت کم و عدم استفاده از چراغ های خطر به خصوص در هنگام شب در محورهای مواصلاتی توسط  ادوات کشاورزی همزمان با اجرای طرح توزیع کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتور سوار ، آموزش ایمنی جهت مالکان ادوات کشاورزی انجام می گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.