| کد خبر: 251303 |

به منظور ارتقا ایمنی انجام شد؛

توزیع کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه از توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت در شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی با هدف ارتقا ایمنی عبور و مرور خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سوادکوه از توزیع رایگان کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت در شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی با هدف ارتقا ایمنی عبور و مرور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،مهرداد سلیمی درحاشیه مراسم توزیع کلاه ایمنی که با حضور رئیس پلیس راهور استان،فرماندهی نیروی انتظامی ،رئیس پلیس راه ، رئیس پلیس راهور ،فرماندار شهرستان سوادکوه و فرماندار و  امام جمعه شهرستان شیرگاه برگزار شد، آموزش و فرهنگ سازی را از مهمترین اقدامات این اداره در راستای کاهش فوتی های سوانح رانندگی برشمرد و اظهار کرد: نصب ضربه گیر به وسیله بشکه های ترافیکی در بریدگی های محورهای مواصلاتی شهرستان، ایجاد سرعتکاه های آسفالتی در محورهای پرتصادف و سایر اقدامات به منظور فرهنگ سازی ارتقای ایمنی در سطح شهرستان انجام گرفته که ضرورت دارد این اقدامات با هماهنگی بیشتر مردم و مسئولین موثرتر واقع شود.

وی خاطر نشان کرد: برابر آمارهای رسمی منتشر شده ، بیشترین علت مرگ موتورسواران ضربه به سر است و در سال گذشته ۵۱ درصد راکبین موتورسیکلت ها درکشور به علت ضربه وارده به سر فوت شده اند.

گفتنی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در طول سال برنامه های متنوع و گوناگونی در خصوص فرهنگ سازی و ارتقا ایمنی عبور و مرور در دست اجرا داشته که از جمله آنها می توان به توزیع رایگان کلاه ایمنی به راکبین موتور سیکلت ها اشاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.