| کد خبر: 202818 |

۲ سانحه رانندگی در جنوب آذربایجان‌غربی ۲ کشته داشت

2 نفر در ۲ سانحه رانندگی جداگانه در جاده‌های آذربایجان‌غربی جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مجروح شدند.

تین نیوز

2 نفر در ۲ سانحه رانندگی جداگانه در جاده‌های آذربایجان‌غربی جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد روز چهارشنبه اظهار داشت: برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و سواری پراید در نزدیکی سه راهی دارلک این شهرستان عصر روز گذشته موجب کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر شد.

رحمان احمدی افزود: با دریافت گزارش تصادف در جاده مهاباد- ارومیه از طریق شماره ۱۲۵ بلافاصله ماموران آتش نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه امدادی بر روی حادثه‌دیدگان انجام شد.

وی ادامه داد: به علت شدت این حادثه راننده خودرو سواری پراید در دم جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین خودرو پژو پارس نیز که به شدت زخمی بودند با همکاری اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر زخمی این حادثه نیز که از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده بودند هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، اظهار داشت: علت حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بوکان نیز گفت: بر اثر واژگونی یک‌دستگاه خودرو سواری در محور روستایی بوکان به «شهریکند» یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر  به شدت زخمی شد.

سیدفواد هاشمی اظهارداشت: پس از تماس مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی از وقوع یک فقره تصادف در محور روستای شهریکند، نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر این واژگونی یکی از سرنشینان این خودرو که جوان ۲۰ ساله‌ای بود به علت شدت جراحت‌های وارده در دم جان خود را از دست داد و یکی دیگر از سرنشینان خودرو نیز مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت. 

وی اضافه کرد: این حادثه در کیلومتر ۲۰ این جاده و در نزدیکی روستای «قره‌گویز» بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند روی داد که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

جاده «شهریکند» از محورهای فرعی و پرتردد بوکان است که روستاهای «ایل‌ گورک» از توابع بخش مرکزی بوکان را به شهر وصل می‌کند این جاده از نظر ایمنی فاقد استاندارهای لازم است و بسیاری از نقاط آن تابلوهای ایمنی و خط‌کشی ندارد.

محور مهاباد - ارومیه به طول ۱۱۰ کیلومتر یکی دیگر از محورهای حادثه‌خیز جنوب آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ مهاباد پلیس راه ندارد و نزدیکترین پلیس راهی که سانحه تصادف اتفاق افتاده است در محل حضور می‌یابد و علت تصادف را کارشناسی می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.