| کد خبر: 198181 |

واژگونی خودرو در همدان یک کشته و سه مجروح بر جا گذاشت

بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در آزاد راه همدان- ساوه کودک هشت ساله فوت و سه تن از سرنشینان این وسیله نقلیه مجروح شدند.

تین نیوز

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در آزاد راه همدان- ساوه کودک هشت ساله فوت و سه تن از سرنشینان این وسیله نقلیه مجروح شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، داود مرادی بیان کرد: این سانحه واژگونی ساعت ۲ و ۴۹ دقیقه بامداد در کیلومتر پنج آزاد راه بعد از عوارضی به سمت ساوه رخ داده است.

وی اضافه کرد: مصدومان این سانحه جاده‌ای از طریق آمبولانس های اورژانس کبودراهنگ به مرکز درمانی بعثت شهر همدان منتقل شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ اظهار داشت: تیم های اورژانس کبودراهنگ از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور به مصدومان ۳۸۶ سانحه رانندگی امداد رسانی کردند که ۵۸۸ تن از مصدومان این سوانح به مراکز درمانی منتقل شدند.

مرادی بیان کرد: نیمه نخست سال گذشته چهار تن در سر صحنه تصادف رانندگی جان باختند که این آمار با روند افزایشی در ۶ ماهه اول امسال به ۲۱ تن رسیده است.

رییس پلیس راه استان همدان نیز گفت: بیشترین میزان سوانج جاده ای این استان مربوط به رانندگان بومی است چرا که به باور آشنایی به راه بدون توجه به جلو رانندگی می‌کنند.

سرهنگ رضا عزیزی افزود: اربعین امسال نیز سهم تصادفات رانندگان بومی بیش از  زائران غیر بومی و عبوری از مسیر و جاده های این استان بوده است.

وی اظهار داشت: اربعین سال گذشته ۲ زائر در سانحه جاده ای فوت و  سه تن مجروح شدند اما امسال تاکنون یک زائر فوت و ۱۴ تن مجروح و مصدوم شدند.

واژگونی خودرو در همدان ۱۴ درصد بالا تر از میانگین کشوری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.