| کد خبر: 195805 |

سه نفر در سوانح رانندگی کبودراهنگ جان باختند

۱۴۹ نفرچهار ماهه سال‌جاری در سوانح جاده‌ای همدان جان باختند که این آمار چهار ماهه سال گذشته ۱۴۲ تن بوده و این موید افزایش چهار درصدی متوفیان است.

تین نیوز

 مسئول اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ گفت: بر اثر بروز دو حادثه نیمه‌شب گذشته در این شهرستان سه نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، داود مرادی بیان کرد: سانحه نخست ساعت ۲۳ و ۳۸ دقیقه جمعه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری ۴۰۵ به تریلی در مسیر گل‌تپه به بیجار بعد از روستای کیتو رخ داد.

وی افزود: خودروی سواری پژو دارای چهار سرنشین بود که دو نفر از آن‌ها سر صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر با توجه به شدت جراحت‌های وارده و وضعیت وخیم جسمی به بیمارستان بعثت منتقل شدند.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ اظهار داشت: هم‌چنین در سانحه دیگری پس از دریافت گزارشی مبنی بر فوت راکب ۴۰ ساله یک دستگاه موتورسیکلت تیم اورژانس به محل اعزام شد.

مرادی اضافه کرد: این سانحه رانندگی در جاده قباق تپه به سمت شیرین سو کبودراهنگ رخ داده و خودروی تصادفی نامعلوم و متواری و هویت متوفی نیز مشخص نیست.

۱۴۹ نفرچهار ماهه سال‌جاری در سوانح جاده‌ای همدان جان باختند که این آمار چهار ماهه سال گذشته ۱۴۲ تن بوده و این موید افزایش چهار درصدی متوفیان است.

۱۰۶ تن در سوانح برون شهری، ۲۵ تن در معابر درون شهری، پنج تن در محورهای روستایی و ۱۳ تن در سایر معابر جان خود را از دست دادند.

جانباختگان سوانح جاده ای از نظر جنسیت ۱۱۵ مرد و ۳۴ زن بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.