| کد خبر: 166498 |

پایین بودن سرعت اجرای پروژه ها‌ی راه‌سازی غیرقابل توجیه است

استاندار ایلام گفت: پیمانکاران حوزه ی راهسازی طبق جدول زمان بندی عملیات راهسازی را انجام دهند در غیر این صورت باید حتما مشمول ماده 46 شوند و پروژه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار شود

تین نیوز

استاندار ایلام گفت: پیمانکاران حوزه ی راهسازی طبق جدول زمان بندی عملیات راهسازی را انجام دهند در غیر این صورت باید حتما مشمول ماده 46 شوند و پروژه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار شود

به گزارش تین‌نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه اضطراری بررسی اقدامات صورت گرفته در محور ایلام سرابله افزود: مدیران در پیگیری مشکلات استان جدیت داشته باشند و با سهل انگاری با مسائل برخورد نکنند.

وی ادامه داد: پیگیری مسئولین چنانچه براساس برنامه زمانی مدون نباشد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید ومدیران دستگاههای اجرایی مشکلات حوزه کاری خود را از طریق مجاری ذیصلاح از جمله استانداری پیگیری نمایند.

استاندار ایلام خواستار ارائه جدول زمانبندی عملیات راهسازی برای پیمانکاران شد و اضافه کرد: پیمانکاران حوزه ی راهسازی طبق جدول زمان بندی عملیات راهسازی را انجام دهند در غیر این صورت باید حتما مشمول ماده 46 شوند و پروژه به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار شود .

وی تأکید کرد ظرف هفته آینده مشکل معارضین پروژه راهسازی در مسیر ایلام به اسلام آباد باید برطرف شود .

نماینده عالی دولت در استان تأکید کرد: در اجرای پروژه های راهسازی اصلاح نقاط حادثه خیز به منظور کاهش تصادفات در اولویت قرار گیرد

وی توجه بیشتر به زیرساخت های ارتباطی در سطح استان را ضروری داست و گفت: تمام پروژه های راهسازی در سطح استان باید دارای جدول زمانی مشخص باشند .

سلیمانی دشتکی ابراز داشت: در صورت ایمن سازی راهها، ضریب خطای انسانی نیز کاهش می یابد .

به گزارش برنا، وی خواستار تشکیل کمیته مشترکی از مسئولین عمرانی استان های ایلام و کرمانشاه جهت بررسی رفع مشکلات راههای ارتباطی مشترک بین دو استان و ارائه راهکار در این خصوص شد .

لازم به ذکر است کمیته ایمنی راه های استان قبل از برگزاری جلسه به صورت میدانی و با حضور در محل وقوع تصادف به بررسی دلایل وقوع تصادفات پرداختند و نتیجه بازدید خود را در جلسه گزارش دادند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.