| کد خبر: 70150 |

آغازعملیات اجرایی دو بانده شدن محور کاشمر - شادمهر در خراسان رضوی

تین نیوز |  نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از آغاز اجرای عملیات دوبانده شدن محور کاشمر- شادمهر در جلسه شورای اداری این شهرستان خبر داد.


محمد اسماعیل نیا ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد بیان کرد: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی دو بانده کردن محور کاشمر-شادمهر در حوزه راه با تصویب اجرای پروژه راه آهن منطقه با تصویب سه هزارو ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار این پروژه ظرف هشت سال آینده اجرایی می شود و شهرهای این حوزه انتخابیه از آن بهره مند می شوند.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو و سخت گیری ها در زمینه مدیریت آب این امر را عامل دلسردی کشاورزان دانست و گفت: می توان این کار را با همراهی کشاورزان در زمینه  نصب کنتور هوشمند چاههای کشاورزی به گونه ای اجرا کرد که هم منابع آبی مدیریت شوند هم مشکلی برای کشاور ایجاد نشود.

۳۱۱ طرح عمرانی در کاشمر اجرا شده است
فرماندار کاشمر نیز در این جلسه بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد ۳۱۱ پروژه و طرح عمرانی در این شهرستان اجرا شده است.

مهدی فروزان بیان کرد: این پروژه ها در حوزه های مختلف اعم از راه، برق رسانی، گازرسانی، راه روستایی، جهاد کشاورزی و سایر حوزه ها از جمله شهرداری ها و دهیاری ها بوده است.
وی هزینه اجرای این پروژه ها را چهار هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ سفر رییس جمهور و همچنین منابع ملی و استانی عنوان کرد.

فروزان همچنین از اجرای موفق طرح تحول سلامت در کاشمر و اختصاص ۹۰ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان خبر داد.

استاندار خراسان رضوی در سفریک روزه خود به کاشمر ضمن بازدید از کارخانه کاشی و گرانیت زهره کاشمر و غبارروبی بقعه امامزاده سید حمزه  و شرکت در جلسه شورای اداری  شهرستان، کاشمر را به مقصد بخش کوهسرخ این شهرستان ترک کرد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.