| کد خبر: 6506 |

فاز اول طرح ملی ساخت کنارگذر شهر بوکان به بهره برداری می رسد

تین نیوز |  معاون وزیر راه و شهرسازی در امور تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس از بهره ‌برداری فاز اول پروژه كنارگذر شهر بوكان در آبان ماه امسال خبر داد.
 
علیرضا محفوظی شامگاه چهارشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه احداث كنارگذر شهر بوكان اظهارداشت: كارهای اجرایی فاز نخست پروژه كنار گذر شهر بوكان به طول هفت كیلومتر در آبان ماه امسال به اتمام می رسد.
 
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با بیان اینکه اتمام پروژه کنارگذر بوکان از اهمیت ویژه‌ای برای این شهرستان برخوردار است افزود: پروژه کنارگذر بوکان طرحی است که از سال 89 آغاز شده و تا به حال تنها 30 درصد پیشرفت داشته است.
 
محمد قسیم عثمانی با اشاره به فعالیت کند پیمانکار اجرایی پروژه کنار گذر بوکان، عنوان کرد: پیمانکار پروژه کنارگذر بوکان به دلیل در دست داشتن چندین پروژه همزمان با پروژه مذکور و با توجه به درآمد خود تمایل چندانی به اجرایی ساختن طرح نشان نمی‌دهد.
 
وی با اعلام نارضایتی خود از فعالیت پیمانکار پروژه کنارگذر بوکان، گفت: با وجود پیمانکار فعلی پروژه میان‌گذر تا چند سال دیگر نیز به اتمام نخواهد رسید.
 
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کنارگذر بوکان به طول 19 کیلومتر است که هفت کیلومتر از آن در آبان ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
عثمانی اظهار داشت: احداث پروژه کنارگذر بوکان منافع ویژه‌ای برای ساکنان این شهر دارد و همچنین از بار ترافیکی منطقه کاسته می‌شود.
 
بیمارستان بوکان شهریور ماه سال آینده افتتاح می شود
 همچنین معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مردم شهرستانهای بوكان، اشنویه- نقده، پیرانشهر- سردشت در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران حوزه راه و شهرسازی از طرح توسعه بیمارستان بوكان بازدید كردند.
 
محفوظی در این بازدید در زمینه روند توسعه بیمارستان بوكان گفت: طرح توسعه بیمارستان 96تختخوابی بوكان در شهریور ماه سال آینده به پایان می رسد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینكه این طرح در 9 هزار مترمربع زیربنا ساخته می‌شود، افزود: طرح توسعه بیمارستان بوكان شامل فضاهای درمانگاه، ساختمان بستری و سالن آمفی‌تئاتر است كه علاوه بر تامین نیازهای درمانی این شهرستان به شهرهای همجوار نیز خدمات ارائه می‌دهد.
 
با بهره‌ برداری از طرح توسعه این بیمارستان تعداد تخت‌های بیمارستانی شهرستان بوكان به 240 تخت افزایش می‌یابد و سرانه تخت‌های بیمارستانی شهرستان بوكان به سرانه استاندارد مطلوب كشوری می‌ رسد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.