| کد خبر: 23268 |

بهسازی محور طبس - اصفهان در انتظار تخصیص اعتبار

تین نیوز |پروژه بهسازی محور طبس- اصفهان با تخصیص اعتبار ملی به زودی تكمیل می شود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان خراسان جنوبی، معاون مدیر كل و رئیس اداره راه و شهرسازی طبس با بیان این كه حدود 100 كیلومتر از محور طبس- اصفهان در حوزه طبس قرار دارد گفت: سال گذشته از محل اعتبارات ملی ، عملیات بهسازی،ماسه آسفالت و چیپ سیل یا عملیات آسفالت حفاظتی(اجرای یك لایه قیر به همراه پخش یك لایه ماسه روی آن) در 70 كیلومتر این محور انجام شد.

كلانی عمر آسفالت این محور را بیش از 20 سال اعلام و اضافه كرد: حدود ۷-۶ سال است به جز روكش حدود 5 كیلومتر، هیچ عملیات نگهداری در این محور انجام نشده است كه با اجرای این پروژه ضریب ایمنی این محور افزایش یافت.

به گفته وی بهسازی 18 كیلومتر این محور از طبس تا روستای جوخواه در قالب پروژه هایی مثل اصلاح شیب شیروانی،احداث شانه سازی و آسفالت شانه های خاكی مسیر با حدود 10 میلیارد ریال اعتبارات متمركز این اداره انجام و با این ارتقای درجه محور دغدغه اهالی 14 روستای واقع در این مسیر برطرف شد.

كلانی ادامه داد:علاوه بر این درسال گذشته با 2 میلیارد ریال اعتبار ملی كه 100 درصد آن تخصیص یافت به صورت پیمانی عملیات تعریض ابنیه فنی محور انجام شد. وی با بیان این كه برای بهسازی 30 كیلومتر باقی مانده این محور قرارداد تخصیص حدود 40 میلیارد ریال اعتبار ملی منعقد شده است افزود: با تخصیص این اعتبار و تكمیل پروژه كل محور طبس – اصفهان بهسازی می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی طبس با اظهار امیدواری برای تخصیص این اعتبار در مهر ماه امسال گفت:سال گذشته هم اداره كل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در زمینه تخصیص اعتبار به این اداره نظر مساعدی داشت و امسال هم امیدواریم اعتبار مورد نیاز در زمان مقرر تخصیص و جذب شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.