| کد خبر: 22842 |

اتوبان جدیدی در قسمت جنوبی تبریز احداثمی‌شود

تین نیوز | شهردار تبریز گفت: در آینده نزدیک اتوبان جدیدی در قسمت جنوبی تبریز احداث می‌شود تا بار ترانزیت و ماشین‌های عبوری از اتوبان شهید کسایی برداشته شود.
 
صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه 7 تبریز با اعلام اینکه شهروندان همواره شهرداری تبریز را در اجرای پروژه‌های شهری همراهی می‌کنند، اظهار کرد: ما متعهد هستیم با تلاش تمام همکاران پرتلاش شهرداری، با هدایت، حمایت و نظارت اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز این شهر تاریخی را به قله توسعه و پیشرفت برسانیم.
 
وی با اشاره به اینکه تبریز با آن جایگاه، شان بالا و هویت و فرهنگ مترقی که داشته است همگام با قافله توسعه حرکت نکرده است، افزود: براساس سند چشم‌انداز 20 ساله نظام تبریز یک شهر توسعه یافته و مرکز، قطب و هولدینگ شمال‌غرب کشور خواهد بود و به کمک خدا به آن نقطه خواهیم رسید.
 
شهردار تبریز گفت: باید از مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در مردم تبریز وجود دارد استفاده کنیم تا به نقطه و قله‌ای که در سند چشم‌انداز تعریف شده است، برسیم.
 
نجفی با اشاره به اینکه برای توسعه زیرساخت‌های اساسی شهر سرمایه‌گذاری عظیمی در تبریز صورت می‌گیرد، گفت: در حال حاضر شهرداری تبریز بیش از 3 هزار میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد و به همین اندازه نیز در حوزه مشارکت‌های مردمی سرمایه‌گذاری اتفاق می‌افتد.
 
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه نتیجه این 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جهش و پیشرفت شهر تبریز خواهد بود، گفت: در سه سال آینده خواهید دید که با تحول عظیم در چهره شهر، تبریز را به توسعه خواهیم رساند.
 
شهردار تبریز با اعلام اینکه در آینده نزدیک اتوبان جدیدی در قسمت جنوبی تبریز احداث می‌شود تا بار ترانزیت و ماشین‌های عبوری از اتوبان شهید کسایی برداشته شود، گفت: با احداث این اتوبان و انتقال ترانزیت از اتوبان شهید کسایی که تنفس‌گاه ترافیک تبریز محسوب می‌شود و اتصال اتوبان سهند به این منطقه و همچنین راه‌اندازی مترو دگرگونی عظیمی در منطقه کوی لاله اتفاق خواهد افتاد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.