| کد خبر: 21880 |

استفاده از بیمه‌نامه‌های مسئولیت و حمل‌ونقل در کشور الزامی شود

تین نیوز | مدیرعامل بیمه ایران استان کرمان با بیان اینکه باید استفاده از بیمه‌نامه‌های مسئولیت و حمل ونقل در کشور الزامی شود،گفت: بیمه ایران به تازگی بالاترین میزان خسارت متصدیان حمل ونقل را به شرکت ایران ترانسفور زنگان پرداخت کرده است.
 
حسن عمادآبادی اظهار کرد: محموله مفتول مسی به ارزش 5 میلیارد ریال و وزن تقریبی 23 هزار و 600کیلوگرم از شرکت مس شهید باهنر به مقصد زنجان حمل می‌شده که مورد سرقت قرار گرفته و شرکت حامل این بار دچار خسارت شده است.
 
وی بیان کرد: شرکت حمل و نقل معین کرمان این محموله را در مهرماه 92 به مقصد استان زنجان حمل کرده که در مسیر شهرستان ابهر تریلر به شکل کامل سرقت شده است.
 
مدیرعامل بیمه ایران نمایندگی کرمان گفت: شرکت حمل ونقل معین کرمان دارای قرارداد مسئولیت متصدیان حمل و نقل با شرکت بیمه ایران بود که بلافاصله پرونده سازی برای بررسی خسارت انجام شد.
 
عمادآبادی افزود: در این پرونده بعد از بررسی لازم و با کسر 10درصد به عنوان فرانشیز، خسارتی  به ارزش 4میلیارد و500میلیون ریال به این شرکت حمل ونقل به نام صاحب محموله یعنی شرکت ترانسفور زنگان پرداخت شد.
 
وی تصریح کرد: شرکت حمل و نقل معین کرمان از بیمه‌گذاران معتبر کرمان در بحث حمل ونقل است و بابت این محموله نیز مبلغ یک میلیون ریال حق بیمه پرداخت کرده بود.
 
مدیرعامل بیمه ایران نمایندگی استان کرمان افزود: میزان خسارت پرداخت شده به این بیمه‌گذار 4هزار و500برابر حق بیمه دریافتی بود.
 
عمادآبادی با اشاره به وجود 200 مرکز فروش بیمه‌نامه این شرکت در استان کرمان گفت: یکی از بیمه‌نامه‌هایی که کمتر مورد توجه مردم قرار گرفته، بیمه‌نامه حمل و نقل بار است.
 
وی تاکید کرد: این درحالی است که دسترنج یک سال تولید کننده یا حتی وسایل زندگی خانواده‌ای در قالب محموله‌های بار در جاده‌ها در خطر سرقت، آتش سوزی و دیگر خطرات است.
 
مدیرعامل بیمه ایران نمایندگی استان کرمان خاطرنشان کرد: بیمه ایران مرکز کرمان  پرداخت خسارت بیمه به بیمه‌گذارانی را که حق بیمه خود را کامل پرداخت کرده‌اند، بر مبنای میزان خسارت وارده در تعهد دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.