| کد خبر: 218329 |

کاهش ۶.۵ درصدی تردد در محورهای برون شهری

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور با اعلام ترافیک روان در جاده‌های شمالی، از کاهش ۶.۵ درصدی سفرهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

تین نیوز

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور با اعلام ترافیک روان در جاده‌های شمالی، از کاهش ۶.۵ درصدی سفرهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۳۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد، همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد. همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

 آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و همچنین ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر حکایت دارد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.