| کد خبر: 215244 |

کاهش تلفات جاده‌ای با هوشمندسازی پلیس

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در تشریح محورهای اصلی هوشمندسازی پلیس بر مدیریت هوشمند ترافیک با اولویت کاهش تلفات جاده‌ای و تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم در موضوع هوشمندسازی پلیس تاکید کرد.

تین نیوز

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در تشریح محورهای اصلی هوشمندسازی پلیس بر مدیریت هوشمند ترافیک با اولویت کاهش تلفات جاده‌ای و تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم در موضوع هوشمندسازی پلیس تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار احمد دولتخواه در حاشیه میزگرد علمی ارائه نیازهای فناورانه هوشمندسازی پلیس با حضور شرکت‌های دانش بنیان و اعضای قرارگاه هوشمندسازی پلیس با هدف تسریع و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم که امروز در ستاد ناجا برگزار شد، گفت: این موضوع یکی از دغدغه‌های فرمانده نیروی انتظامی است بنابراین با توجه به اینکه هوشمندسازی پلیس یکی از اولویت‌های ناجا است، تلاش می‌کنیم که اهداف مدنظر را در این حوزه با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی محقق کنیم.

وی در ادامه به اهمیت هوشمندسازی پلیس در نیروی انتظامی اشاره و اظهارکرد: ناجا در این موضوع مصمم است، به‌طوری که فرمانده نیروی انتظامی در بحث هوشمندسازی پلیس قرارگاهی را تشکیل داده است و تاکید دارد که تمام ظرفیت‌های ناجا با تمام توان پای کار بیایند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا تاکید کرد: در بحث هوشمندسازی پلیس لازم است که شرکت‌های دانش بنیان و تمامی افرادی که در حوزه فناوری فعال و دارای ایده‌های نوین هستند با ما در این پروژه عظیم همکاری داشته باشند.

دولتخواه با بیان اینکه هوشمندسازی مبتنی بر تحول دیجیتال و فناوری است، تصریح کرد: بایستی عوامل انسانی را برای محقق شدن اهداف مدنظر در این موضوع توانمند کنیم که در این راستا مشارکت حداکثری و استفاده از ذینفعان لازم است.

وی در ادامه به محورهای اصلی رویداد هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات دیجیتالی به کاربران میدانی ( ارتباطات متحرک امن صوتی، تصویری و ویدئویی)، مدیریت خدمات و تعاملات دیجیتال هوشمند و مدیریت کلان داده‌های پلیس (جمع‌آوری، پردازش و تصمیم گیری) از جمله محورهای اصلی در این موضوع است.

دولتخواه در پایان اظهارکرد: امنیت و سازماندهی فضای سایبر و رصد آن براساس ماموریت‌های پلیس، مدیریت هوشمند ترافیک با اولویت کاهش تلفات جاده‌ای و سامانه‌های نوین هوشمندسازی ( سخت افزاری- نرم افزاری) از دیگر محورهای اصلی هوشمندسازی پلیس است.

به گزارش پایگاه‌ خبری پلیس در این میزگرد علمی مدیران و نمایندگان  شرکت‌های دانش بنیان، پیشنهادات خود را در خصوص استفاده از ابزارهای نوین در راستای تسریع و تسهیل در خدمات رسانی پلیس به مردم ارائه دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.