| کد خبر: 198661 |

◄ تخفیف عوارض آزادراهی برای خودروهای پلاک عمومی مسافری

شرکت «آنی رو» که متولی دریافت عوارض آزادراهی است از اعمال تخفیف در عوارض آزادراهی برای کاربران دائمی آزادراه‌ها خبر داد.

تین نیوز

شرکت «آنی رو» که متولی دریافت عوارض آزادراهی است از اعمال تخفیف در عوارض آزادراهی برای کاربران دائمی آزادراه‌ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در خبری که در کانال تلگرامی این شرکت درج شده، آمده است: براساس «دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف برای کاربران دایمی آزادراه‌ها»، برای خودروهای پلاک عمومی مسافربر (اتوبوس، مینی‌بوس‌ و...)، ۲۰درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

در ادامه این خبر تاکید شده است: این خودروها اگر در یک آزادراه مشخص، در ماه بیش از ۴۰بار تردد داشته باشند نیز «پرتردد» محسوب می‌شوند و «۳۰درصد» تخفیف دیگر برای آن‌ها اعمال خواهد شد، تا درمجموع «۵۰درصد» تخفیف در پرداخت عوارض آزادراهی خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خودروهای پلاک عمومی شامل تخفیف‌ عوارض نشده‌اند

به گزارش تین نیوز، در خبری که اول آبان به نقل از دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور در این شبکه خبری منتشر شد، آمده بود: هیچ نهاد و سازمانی در خصوص میزان بالای مبالغ عوارض راه که یک‌باره به رانندگان عمومی ابلاغ شده است، پاسخگو نیست.

حمید حسین‌زاده افزوده بود: پیش‌تر اعلام شده بود برای خودروهای پلاک عمومی تخفیف‌هایی در نظر گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق اعلام رسانه‌ها، میزان تخفیف مورد نظر جمعاً ۵۰ درصد  بود که 20 درصد برای نوع پلاک و 30 درصد به‌واسطه تردد زیاد خودروهای عمومی که در طول ماه ۴۰ بار از عوارضی‌ها عبور می‌کنند تعیین و اعلام شده بود.

این فعال صنفی تاکید کرده بود: اما در عمل نه تنها تخفیف مذکور لحاظ نشد بلکه مدت زمانی را که شرکت «آنی رو» که متولی دریافت عوارض آزادراهی است به‌دلیل مشکلات فنی خود  نتوانسته بود از خودروهای عمومی عوارض دریافت کند به‌طور کامل حساب و مطالبه کرده است.

حسین‌زاده بیان کرد: در تماسی که در این مورد با شرکت مذکور داشتم کلاً منکر موضوع تخفیف شده و اعلام کردند که چون در خصوص انباشته شدن مبالغ عوارض خود را مقصر و مسئول می‌دانند تنها کاری که می‌توانند انجام دهند دریافت عوارض معوقه به شکل اقساط و طی پنج قسط است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.