| کد خبر: 182971 |

رئیس پلیس راه مازندران:

ترافیکی نیمه‌سنگین در محور سوادکوه

چهارشنبه با محدودیت ترافیکی در محورهای شمال از راه رسید.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از فارس، علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است تنها در محدوده شیرگاه محور سوادکوه ترافیک به‌دلیل بارگذاری پل به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود، افزود: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسئؤل با بیان این‌که تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

قدمی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جوی توصیه ما به رانندگان این است هنگام تردد از محورهای کوهستانی به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

وی در پایان گفت: شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 مرکز کنترل پلیس به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان به شهروندان بوده که ضرورت دارد قبل از تردد وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.