| کد خبر: 176564 |

جاده چالوس یکطرفه می‌شود

پلیس راه مازندران به منظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی از یکطرفه شدن جاده چالوس ساعت ۱۷ یازدهمین روز آبان ماه خبر داد.

تین نیوز

پلیس راه مازندران به منظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی از یکطرفه شدن جاده چالوس ساعت ۱۷ یازدهمین روز آبان ماه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و چالوس عادی و روان است، گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به استقرار سامانه بارشی و سرد در استان از امشب واحتمال بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

جاده ۵۹، معروف به جاده چالوس یکی از مهمترین جاده‌ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می‌شود.

تا اواخر دوره قاجار، جاده‌ای بین کرج - چالوس وجود نداشته و تنها یک مسیر خاکی و مالرو، راه دسترسی به روستا‌های این منطقه را تشکیل می‌داده، اما به گونه‌ای نبود که ارتباط دهنده شمال و جنوب کشور باشد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.