| کد خبر: 176845 |

عامری خبرداد:

◄ سهم حمل و نقل عمومی از جابه‌جایی زائران اربعین به 45 درصد رسید

بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با بکارگیری دوازده هزار اتوبوس و انجام 70هزار سرویس در مسیر رفت و برگشت بیش از 45‌درصد از جمعیت دو میلیونی زائران اربعین را جابه‌جا کرده است.

تین نیوز

احمدرضا عامری رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری در گفت‌و گو با خبرنگار تین‌نیوز، گفت: طرح خدمات‌دهی به زائران اربعین که از اول آبان تا 13 آبان ادامه داشت منجر به جابه‌جایی دومیلیون زائر شد که سهم حمل و نقل عمومی از این رقم به 45‌درصد می رسد.

او توضیح‌داد: حدود 70‌هزار سرویس در ایام طرح برای جابه‌جایی زائران انجام شده است ضمن این‌که تنها در روزهای نهم و دهم آبان ماه سه‌هزار سرویس در هر روز انجام شده است.

بر اساس توضیحات عامری در ایام طرح دو‌میلیون زائر جابه‌جا شده‌اند که البته این رقم تنها مختص این 13 روز است و پیش بینی‌ها حاکی از آن است که عده زیادی از زائران برای حضور در مراسم 28 صفر هنوز در عراق مانده‌اند و با بازگشت این افراد از عراق ممکن است این رقم به بیش از سه‌میلیون نفر برسد.

عامری با ابراز خرسندی از نحوه جابه‌جایی زائران این را هم گفت که سوخت‌رسانی به اتوبوس‌ها با نرخ اعلام شده انجام شد.

به‌گزارش خبرنگار تین‌نیوز عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان پیش‌تر اعلام کرده بوداز تمام توان 12 هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در جا‌به‌جایی  زوار استفاده شده است.

او ضمن تشکر از رانندگان تلاشگر و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی در جا‌به‌جایی مسافران گفته بود: از کاربران بخش حمل‌ونقل جاده‌ای که در طول زمان این  خدمت‌رسانی، صبوری به خرج داده‌اند تشکر و قدردانی  می‌کنم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.