| کد خبر: 17465 |

۱۶ میلیارد ریال برای بهسازی محورهای مواصلاتی بم اختصاص یافت

تین نیوز | رئیس راه و شهرسازی بم از اختصاص 16 میلیارد تومان برای بهسازی محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
 
مسلم قادری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با اقدامتی که در دست اجراست دسترسی به منطقه گردشگری دهبکری شهرستان بم در فصل تابستان آسانتر می شود.
 
وی از بهسازی محورهای منتهی به دهبرکی خبر داد و افزود: این امر با توجه به اینکه شهرستان بم و منطقه دهبکری سیر واسط بین شرق به جنوب کشور است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
این مسئول ادامه داد: حجم ترافیکی طی سال‌های گذشته در این محور باعث شده رویه آسفالت آسیب دیده و از بین برود که برای بهسازی این مسیر از محل اعتبارات ملی و سازمان راهداری قراردادی با مبلغ ریالی 16 میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این قرارداد در خصوص بحث بهسازی و روکش شش کیلومتر از مسیر گفته شده است، افزود: رفت و آمد به منطقه دهبرکی به واسطه آب و هوای خنک و موقعیت خاص استراتژیکی زیاد است.
 
این مسئول یادآور شد: از محل اعتبارات راهداری عملیات ایمن سازی مسیر به طول 35 کیلومتر توسط راهدارن اداره مسکن و شهرسازی شهرستان بم در دست اقدام است.
 
رئیس راه و شهرسازی بم یادآور شد: این پروژه ظرف دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و تاکنون 300 تابلوی راهنما در محور دهبکری نصب شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به آسیب دیگی راه ها در اثر بارش برف و باران، گفت: راه مواصلاتی بیش از 80 روستای بخش مرکزی و بخش بروات طی سه ماه گذشته تسطیح، تیغ زنی و زیرسازی شد.
 
قادری از بهسازی و تسطیح 300 کیلومتر راه روستایی خبر داد و افزود: با اجرای این طرح 40 هزار نفر از راه روستایی مناسب بهره مند می شوند.
 
این مسئول اذعان داشت: برای تسطیح و زیرسازی هر کیلومتر راه روستایی 100 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.