| کد خبر: 139627 |

جاده هایی که بعد از ۳۰ سال هنوز بازسازی نشده اند+تصاویر

نگهداری جاده ها در هر استانی باید به خوبی انجام دهد که از ترک خوردگی و فرسودگی آنها جلوگیری شود که متاسفانه اینکار در شهر یاسوج توسط اداره حمل و نقل جاده ای به فراموشی سپرده شده است.

تین نیوز

نگهداری جاده ها در هر استانی باید به خوبی انجام دهد که از ترک خوردگی و فرسودگی آنها جلوگیری شود که متاسفانه اینکار در شهر یاسوج توسط اداره حمل و نقل جاده ای به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس تصاویری از وضعیت اسفناک راههای برون شهری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را در زیر مشاهده می کنید که وسایل نقلیه عمومی و شخصی به اجبار مجبور هستند از آنها عبور کنند تا بتوانند کارهای روزه مره خود را به خوبی انجام دهند و علت آن این است که بعد از 30 سال هنوز این جاده ها بازسازی نشده اند.

این استان در جنوب غربی ایران واقع شده و به علت اینکه کریدور جنوب به شمال واقع شده و در همسایگی استانهای فارس و اصفهان قرار دارد بار ترافیکی خاصی روی آنها قرار دارد و به همین علت بر تعداد گردشگران و مسافرانی کخه در فصل بهار و تابستان به این شهر وارد می شوند افزوده شده و می طلبد که مسئولان اداره حمل و نقل جاده ای برای بازسازی و بهساری این جاده ها نگهداری ها را انجام بدهند.

شهر یاسوج چند راه خروج به مناطق مختلف اعم از شهرستان دنا، اصفهان، شیراز، دهدشت و کرد لاغری و قلات وجود دارد که همه آنها در محدوده این سازمان واقع شده که متاسفانه دو ورودی کرد لاغری به سمت اکبرآباد ، قلات به سمت یاسوج و ورودی سر رود جنوبی به سمت شه یاسوج از وضعیت آسفالت مناسبی برخوردار نیست و متاسفانه مردم و رانندگان از این وضعیت بسیار ناراضی و گلایه دارند و عنوان می کنند نگهداری جاده های بیرون از شهر به خوبی انجام منمی شود.

ورودی هر شهری نماد هر استان و زیبایی آن است اما شهر یاسوج که نماد پایتخت طبیعت ایران را به دوش می کشد وضعیت راه های ورودی آن بسیار اسفناک و ترک خوردگی های زیادی دارد تا به حدی که بارهای بار رانندگان و مردم از این وضعیت ناراحت و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکل شدند.

در مورد وضعیت نامناسب جاده های برون شهری استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در ورودی مرکز استان چندین بار گزارشات متعددی در رسانه های مختلف منتشر شد اما متاسفانه اقدامی در رابطه با بهسازی آنها انجام نشد و حتی برخی از مسئولان عنوان کردند که انتقاد هایی که به آنها وارد شده دروغ است و واقعیت ندارد.

برخی رااندگان عنوان می کنند که چاله ، چوله های این جاده ها به حدی اسفناک است که هر ماه باید جلوبندی خودروهایمان را تعویض کنیم و خسارت های جبران ناپذیری را به ما وارد می کند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا 0 0

    سلام
    شما به هر کجا روی همین مشکل هست.
    سری به تهران میدان توحید اول اتوبان چمران بزنید.
    به اصطلاح اتوبان هست ولی بر چاله چوله های وحشتناکه.