| کد خبر: 114760 |

فرماندار اندیکا:

راههای روستایی اندیکا با کمترین بارندگی مسدود می شوند

تین‌نیوز| منوچهر ورناصری فرماندار اندیکا تصریح کرد: استاندار خوزستان در سفر اخیر به شهرستان اندیکا از نزدیک مشکلات مردم در هنگام بارندگی را مشاهده کردند و دستوراتی را برای رسیدگی به وضعیت شهرستان دادند.

بارش باران طی دو روز اخیر مشکلاتی را در مناطق عشایری شهرستان اندیکا بویژه در بخش چلو ایجاد کرده است.

منوچهر ورناصری فرماندار اندیکا در همین رابطه  به خبرنگار ما گفت:بارندگی مشکلاتی را در کل شهرستان اندیکا ایجاد کرده و در حال حاضر کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در حال آماده باش هستند.
 
وی افزود:با توجه موقعیت جغرافیایی شهرستان اندیکا و مناطق عشایری کوهستانی و برف گیر که در این شهرستان قرار دارند در تمام بارندگی ها مشکلاتی ایجاد می شود که عمده مشکل ما در راههای روستایی است که با کمترین بارندگی مسدود می شوند.
 
ورناصری تصریح کرد: استاندار خوزستان در سفر اخیر به شهرستان اندیکا از نزدیک مشکلات مردم در هنگام بارندگی را مشاهده کردند و دستوراتی را برای رسیدگی به وضعیت شهرستان  دادند.
 
فرماندار اندیکا با بیان اینکه مناطق عشایری اندیکا فاقد تلفن ثابت هستند اظهار داشت:زیر ساخت های مخابراتی اندیکا مشکل اساسی دارند که طی بازدید مدیرکل مخابرات قول های مساعدی برای بهبود وضعیت خطوط ارتباطی شهرستان طی دو ماه آینده دادند .
 
ورناصری در رابطه با وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان اندیکا تاکید کرد:تردد در محور تاراز در حال حاضر امکان پذیراست اما در صورت بارش برف در این محور تردد فقط بازنجیر چرخ میسر خواهد بود و جاده اندیکا به ایذه با توجه به اینکه عملیات اجرایی آن آغاز شده در مواقع بارندگی شرایط مساعدی ندارد و مسافران سعی کنند از این محور تردد نکنند.
 
وی تاکید کرد:خودروهای برف روب و امدادی شهرستان,شهرداریها و کلیه دستگاه های اجرایی آماده امداد رسانی به مردم در مناطق عشایری و راهها هستند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.